Każda firma i biuro do swej pracy potrzebuje biurowych materiałów eksploatacyjnych. Szczególnie istotne jest to w przypadku urządzeń techniki biurowej takich jak komputery, drukarki, kserokopiarki, faxy, bez których nie wyobrażamy już sobie pracy współczesnego biura.
Firma ARTECH specjalizuje się w dostarczaniu Klientom:
- tuszy, tonerów do drukarek, kserokopiarek i wszystkich urządzeń biurowych, nośników danych (CD,DVD, PenDrive), sprzętu biurowego, Oferujemy tonery do drukarek wysokiej jakości w przystępnych cenach, tusze do drukarek atramentowych. Tonery i tusze w zależności od wyboru Klienta oferujemy oryginalne jak równiez wysokiej klasy zamienniki.
- wszystkich materiałów biurowych niezbędnych w każdym biurze tj. papier, segregatory, długopisy, galanteria biurowa – w pełnym wymiarze,
- artykułów chemicznych (papier toaletowy, środki czystości) – kompleksowo,
- artykułów spożywczych – kompleksowo.
Obsługa naszych klientów działa w trzech płaszczyznach:
- Zamówienia za pomocą poczty elektronicznej gc@artech.waw.pl lub zamawiaj@artech.waw.pl
- Dział telemarketingu tel/fax. (22) 624 22 94 (pon.-piąt. 9.00-17.00), 0 602 659 969
- Poprzez komunikator internetowy Gadu-Gadu 4029936
Wszyscy Klienci mogą składać zamówienia w sposób dowolny w zależności od dostępu urządzeń.
ZAMÓWIENIA
Zamówienia prosimy składać przez telefon (22) 624 22 94, e-mailem na adres gc@artech.waw.pl,zamawiaj@artech.waw.pl lub Gadu-Gadu 4029936.
Zamówienia składane do godziny 12.00 realizowane są na ogół w dniu zamówienia, zaś zamówienia przyjęte po 12.00 zrealizowane będą w dniu następnym.
Przed złożeniem zamówienia możemy dokonać wcześniej wyceny potrzebnych Państwu produktów i odesłać drogą mailową lub faksem,
W przypadku zamówień telefonicznych, faksowych lub GG prosimy dokładnie opisać potrzebne produkty. Jeżeli będziemy mieli jakąś trudność z realizacją Państwa zamówienia to skontaktujemy się w celu wyjaśnienia wątpliwości.
W zamówieniu proszę podać niezbędne dane do faktury VAT:
Telefon kontaktowy:
Nazwę firmy:
Adres firmy:
Kod pocztowy, miasto:
NIP firmy:
W przypadku dostawy, adres dostawy zamówionych produktów.
Godziny dostaw w jakich możemy dostarczyć zamówienie.
DOSTAWY
Wszystkie zamówienia są realizowane w dniu zamówienia, bądź najpóźniej dnia następnego maksymalnie w ciągu 12 godzin od momentu złożenia zamówienia w zależności od stanów magazynowych.(od poniedziałku do piątku).
Zakupy za kwotę od ok. 250.00 zł. brutto dokonane w naszej firmie możemy na życzenie Klienta dostarczyć bezpłatnie na terenie Warszawy do Państwa biura. Fakt ten należy zgłosić handlowcowi podczas składania zamówienia, bądź zamieścić informację w mailu, faksie lub na GG.
Zakupy nie spełniające wymaganej kwoty logistycznej 250.00 zł brutto można odebrać osobiście z siedziby firmy Artech ul. Ogrodowa 39/41 (pon.-piątek. 9.00-17.00) lub zostanie doliczony dodatkowy koszty dostawy zawsze ustalany z Klientem przed doliczeniem do faktury. Prosimy o kontakt z handlowcem w celu ustalenia warunków dostawy.
Zamówienia przyjmowane są pod warunkiem:
- braku zaległości płatniczych w stosunku do naszej firmy,
- w ramach dostępności towaru w magazynie. W tym przypadku partner jest informowany o braku oraz ew. przewidywanym terminie dostawy i podejmuje decyzję czy realizujemy dostawę częściowo, czy czeka na realizację całości dostawy.
Pisemne zamówienie przysłane do firmy ARTECH jak również ustne są traktowane jako zobowiązanie do zakupu. W przypadku sprzedaży towarów nietypowych, które były sprowadzane na zamówienie partnera zwroty nie będą przyjmowane.
PŁATNOŚCI ZA ZAMÓWIENIA